piątek, 6 listopada 2015

# 146 Przeszłość, miłość, tajemnica cz. IV

Słyszałam nawoływania Maxiego. Szybko mnie dogonił i uspokoił zabierając na plaże.
-Cii jestem tu. Nic Ci nie zagraża - Chłopak gładził moje włosy.
-Co za dupek. Ma jeszcze czelność mówić, że znalazłam sobie pocieszenie - Z trudem wypowiadałam słowa, dusząc się łzami.
-Spokojnie - Przytulił mnie i pozwolił wyrzucić z siebie emocje.
-Dziękuje, że jesteś teraz ze mną. Nawet brat nie zareagował - Wyszeptałam.
Blondyn położył mnie na swoje kolana. Patrzyłam mu w oczy, świetnie widząc oświetloną przez księżyc twarz. Głaskał mnie po głowie i co chwila łapał za nos.
-Ej no, nie zaczynaj się ! - Pisnęłam.
Maxi jednak nic sobie z tego nie zrobił i ponownie pociągnął za nos.
Szybko podniosłam się do pionu i popchnęłam go tak, że wylądował na piasku. Wskoczyłam okrakiem na ciało ratownika i w zemście łaskotałam wyrzeźbiony brzuch. Nie trwało to długo ponieważ odwrócił nas tak, że to ja zostałam ofiarą.
-No i co moja panno zrobisz teraz ? - Spytał trzymając w jednej dłoni moje ręce.
-A mam jakiś wybór ? - Zachichotałam.
Rozluźnił uścisk, odsunął rękę i podniósł się. Stanął tyłem do mnie i napawał się widokiem rozbijających fal oceanu o piaszczysty brzeg. Głośno wypuścił powietrze.
-Zrobiłam coś nie tak ? - Cicho zapytałam, spotykając jego wzrok.
-Kochasz go ? - Zaskoczył mnie tym pytaniem.
-Ja, ja... Sama nie wiem - Opuściłam głowę.
Ponownie wypuścił powietrze i tępo wpatrywał się w horyzont. Położyłam dłoń na jego torsie, by zwrócić swoją uwagę. Przybliżyłam się i czekałam na rozwój wydarzeń. Spojrzał na mnie, delikatnie się uśmiechnął i czekał na mój kolejny ruch. Drugą rękę zarzuciłam na kark blondyna. Cały czas patrzyliśmy sobie w oczy. Bariera między nami zaczęła się zmniejszać. Ponieważ byłam niższa od Maxiego ten podniósł mnie i wpił się w usta. Całował tak bosko. Poczułam w brzuchu dziwne ukucie i mocniej zacieśniłam pocałunek. Odłożył mnie na piasek i odszedł. Zostawił mnie zdezorientowaną na środku plaży. Ponownie na moich policzkach pojawiły się łzy.
-Czy ja muszę mieć do cholery takiego pecha ! - Wydarłam się przechodząc koło skał.
-Chyba nie Ty jedna go masz.  - Usłyszałam męski głos.
-Louis ! - Skierowałam się w jego stronę.
-I co ja mam z Tobą zrobić co ? Pojawiasz się i znikasz. Po czym znowu Cię spotykam, a Ty uciekasz. [T.I] porozmawiajmy jak dorośli - Tomlinson złapał mnie za rękę.
-Dobrze porozmawiajmy - Usiadłam na piasku.
-Co się stało między Tobą, a Liamem ? - Cichutko spytał i przysiadł koło mnie
-Tylko nie udawaj, że nic nie wiesz.. Z resztą byłeś na kolacji, jak ta cała Amy się pojawiła - Zadrwiłam.
-Nie wiem nic. Liam nie chciał z nikim rozmawiać. Siedział zamknięty w swoim pokoju. Nie jadł, nie pił. Było by tak pewnie do teraz ale jutro pierwszy koncert i był zmuszony opuścić cztery ściany i wyjść do ludzi - Mój brat mówił spokojnie.
-Po śmierci Sophii zaczęliśmy często ze sobą rozmawiać. Kiedy wróciliście z Monako codziennie się spotykaliśmy, aż do tej pieprzonej gwiazdki. Na początku otwarła mi jego siostra to już wtedy pomyślałam, że to jego dziewczyna, ale wątpliwości się rozwiały. Oczywiście niespełna 20 minut potem pojawiła się Amy. A ja w ciągu miesiąca zakochałam się w nim. Jak nastolatka w swoim idolu. Kiedy się widywaliśmy miałam wrażenie jakby też był szczęśliwy. I był ale z tą tapirowaną blondyną - Płakałam nie mogąc już dłużej mówić.
-Amy nie jest dziewczyną Liama. Była nią. Zerwali ze sobą 2,5 roku temu. Później poznał Sophie. Ale do rzeczy. Payne na początku bardzo angażował się w ten związek. Kochał ją z dnia na dzień coraz bardziej. Wyjechaliśmy na tydzień Szwecji. Pobyt się skrócił o dwa dni. Kiedy Liam wszedł do swojego domu, a w dodatku do swojej sypialni przeżył szok ...  - Przerwałam mu.
-Zdradzała go - Wyszeptałam.
-Tak. Ale nie była to jej jednorazowa zdrada. Liam z nią zerwał. Nie mógł się pozbierać, a na dodatek wszystkiego jego mama wciąż broniła Amy. Widziała w niej boginię. Wielokrotnie tłumaczyliśmy matce Payne co zrobiła blondi, ale nie chciała wierzyć. Potem na drodze pojawiła się Sophia. Pomogła podnieść się Daddy'emu. Ponownie się zakochał na zabój. Planował kupić pierścionek... - Ponownie się wtrąciłam.
-Ale zachorowała i zmarła - Znów szeptałam.
-I kiedy ją ratowałaś w Liama oczach pojawiły się iskierki nadziei. I przyszła do niego. Pojawiłaś się Ty [T.I], a Liam ponownie się zakochał i zaczął angażować. Lecz wszystko szlak trafił bo pojawiła się przeszłość, o której chciał zapomnieć. Sam powinien Ci to wyznać, ale - Otwarłam usta.
-Zakochał się we mnie - Zaczęłam płakać.
-Dzisiaj jak zobaczył Cię z Maxim to emocje nie wytrzymały i wyszły na światło dzienne - Przytulił mnie.
-Powinnam z nimi porozmawiać - Oznajmiłam.
-Z nimi ? - Zdziwił się Lou.
-Bo widzisz, wydaje mi się, że Maxi też coś do mnie czuje, a na dodatek całowałam się z nim na plaży. Tylko bo widzisz... Ja też zaczęłam darzyć go jakimś uczuciem, a zapominałam, a raczej próbowałam zapomnieć o uczuciach do Liama i nie wiem co robić - Posmutniałam.
-Zrób to co mówi Ci serce - Musiał to powiedzieć ?
I co ja mam teraz zrobić ? Pytałam sama siebie....


         xxx Zuza ;)

Witajcie !
Trochę krótka ta część, ale spokojnie w następnych będzie wiele emocji.!
W sumie to może macie pomysł na to z kim [T.I] powinna się spotykać ? Z Liamem, który został oczerniony pochopnie, czy Maxim, który pomógł odnaleźć się [T.I] w Sydney ? A może ma się zdarzyć coś, czego nikt by się nie spodziewał ?
Piszcie swoje propozycje i zostawiajcie komentarze, które na prawdę motywują do dalszego pisania !!!!!!!!!
Pozdrawiam i zapraszam na kolejną część już wkrótce <3



12 komentarzy:

  1. Oczywiście że z Liamem!:)
    Świetna część, czekam na kolejne<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, popieram osobę z góry
    Ps: Realizujesz zamówienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się ciesze , mam jeszcze jedno pytanie czy inne autorki są jeszcze obecne na tym blogu?

      Usuń
    2. Są dość zajęte, ale ja służę z pomocą ! :)

      Usuń
  3. Kiedy kolejna część? Bo już tyle czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next ?? Proszę odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w połowie pisania ! :D

      Usuń
    2. Dziękuję że odpowiedziałaś :) jesteś super !!

      Usuń
  6. Błagam napisz szybko następnią część !! Jesteś świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam napisz szybko następnią część !! Jesteś świetna

    OdpowiedzUsuń