środa, 11 listopada 2015

Niall part III

Od mojej rozmowy z [T.i],minęło sporo czasu,ale nadal nie mogę uwierzyć,że to ja byłem powodem jej nagłego wyjazdu. Nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo tej małej dziewczyna na mnie,aż tak bardzo  zależało.
Trochę się nią bawiłem-jej uczuciami-zdawałem sobie sprawę z tego,że księżniczka się we mnie zakochała.Myślałem jednak,że to zauroczenie które bardzo szybkie zniknie......
I nie pomyliłem się, zniknęło a wraz z nim moja mała księżniczka.
*
Po powrocie [t.i] wiele się zmieniło.Zaczęliśmy spędzać ze sobą bardzo dużo czasu,lecz tym razem nie byłem jako jej "niania", a raczej przyjaciel. 
Właśnie czekałem w salonie, aż się przygotuje. Moi znajomi robią imprezę, a ja chciałbym im zrobić mała niespodziankę. Po chwili zobaczyłem jak schodzi po schodach,była ubrana w czarny koronkowy crop top i czarne shorty, które idealnie podkreślały jej długie nogi i nie zaprzeczę świetny tyłek.! Uśmiechnęła się do mnie,złapałem ją za rękę i wyszliśmy z domu.
  Czułem się dobrze, kiedy podszedłem do znajomych obejmując [t.i] w pasie, a każdego wzrok był wlepiony w nas. 
- Wohoaaaa !! Kochanie powiedz ile ci zapłacił? Dam dwa razy więcej, żeby chociaż cię dotknąć.- Zgromiłem wzrokiem Ediego,ale ten nie przejął się tym dalej mierząc cal po calu jej ciała.
-Skarbie,ciebie nawet nie stać na patrzenie.- odgryzła się brunetka, chociaż można było zobaczyć rumieniec na jej twarzy. Wszyscy zaśmiali się.
-Już cię lubię, kiedy Niall ci się znudzi to zadzwoń do mnie - mrugnął do niej.
-Nie jesteśmy razem-zaprzeczyłem.
-W takim razie....IDIOTO-zwrócił się do mnie - Zabieram....
-[t.i] -powiedziała uśmiechając się szeroko.
-Pięknie.Zabieram [t.i] na parkiet.
Zanim zdążyłem się zorientować byli już w połowie drogi. Wystarczyło, że tylko Edi odszedł z [t.i] i zaczęły się pytania,Kiedy wszyscy zorientowali się, że to ta mała wariatka która uganiała się za mą nie mogli w to uwierzyć. Patrzeli to na mnie to na nią z szeroko otwartymi oczami.
    Impreza trwała już ponad 2 godziny, a ja siedziałem przy barze pijąc poklei napoje jakie podawał mi barman, patrząc jak moja księżniczka bawi się z tym debilem Edim. 
-No stary.-poklepał mnie po ramieniu Bill- Teraz pewnie żałujesz co nie ?-spytał.
-Co mam żałować? -spytałem zdziwiony.
-Tego, że kiedy mogłeś ją mieć to nie traktowałeś tego poważnie. A teraz, kiedy nie możesz.. Szalejesz. - zaśmiał się -O  ironio!
-Chyba za dużo wypiłeś stary,nic takiego nie ma miejsca- wziąłem kolejny łyk alkoholu.
-To przestań tak na nią patrzeć, a Ediego mordować wzrokiem.
-Chrzań się ! 

*
   Od imprezy zrozumiałem jedno. To co mówił Bill to pieprzona prawda ! Nie mogę znieść tego, że nie mogę jej mieć. A kiedy Edi lub inny facet koło niej się kręci mógłbym zostać seryjnym mordercą.  
   Kiedyś to [t.i] chodziła za mną krok w krok,tym razem to ja nie mogłem wytrzymać kiedy nie widziałem jej jeden dzień. Bez przeszkód można nazwać mnie jej prześladowcą.
xxx Karolina



6 komentarzy:

  1. Nie rozumiem oznaczeń kolorystycznych, trochę chaotyczne.
    Ale najgorszy nie jest.
    Z niecierpliwością czekam na kolejną część Przeszłości, miłość i tajemnica w wykonaniu Zuzy ! Świetna pisarka !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy te imaginy wcześniejsze były dodawane ?
    Chyba baaaaardzo dawno ! -.- Nie pamiętam wgl wątku ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno jeżeli jesteś na tyle głupia, żeby nie rozumieć o co chodzi z tymi oznaczeniami kolorystycznymi to twój problem.. A po za tym nie pamiętasz to poszukaj w czym masz problem :)
    Aa i jeszcze jedno Karolina jest również świetną pisarką wystarczy przeczytać inne jej imaginy by zakochać się w jej twórczości.
    Cieszę się bardzo, że w końcu wróciłaś i nie mogę się doczekać kolejnych części i wgl 😍 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z koleżanką :) Karolina jest świetną pisarką. A jak nie pamiętasz co było w poprzednich częściach wystarczy, że wejdziesz w etykiety, każdy imagin jest oznaczony :) Karolcia, kolejne części prosimy !! :*
    PS. Dzięki za tę pochwałę, ale nie tylko ja jestem tu autorką ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu z zamówień zniknęły wszystkie komy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam ten imagin chyba 6 raz i nie mogę przestać jest świetny
    A tak na marginesie : Cześć dziewczyny mam do was pytani jak sprawić aby do komentarz jako do dać anonimy?

    OdpowiedzUsuń